Szkolenia z zakresu Dostepności Plus
- Komunikacja personelu placówki POZ z pacjentami ze szczególnymi potrzebami
- Efektywne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w kontakcie z osobami ze szczególnymi potrzebami
- Rola Empatii w kontakcie z pacjentami ze szczególnymi potrzebami -techniki zarzadzania emocjami z elementami rozwoju inteligencji emocjonalnej
- Komunikacja interpersonalna z pacjentem niesłyszącym z wykorzystaniem podstaw języka migowego
- Warsztaty dotyczące opracowania procedur obsługi i przyjaznej komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami
- Rozwój kompetencji menedżerskich w zakresie motywowania pracowników i budowania zespołu przyjaznego osobom ze szczególnymi potrzebami
- Warsztaty dla personelu placówki z zakresu kompetencji społecznych właściwych dla komunikacji z osobnami ze szczególnymi potrzebami
- Zatrudnianie osób z niepełnosprawnością jako pracowników lub współpracowników placówki
- Zasady savoir –vivre u w stosunku do osób ze szczególnymi potrzebami
- Wdrożenie, stosowanie i utrzymanie standardu Dostępności POZ