Szkolenia z zakresu Dostepności Plus

  • Komunikacja personelu placówki POZ z pacjentami ze szczególnymi potrzebami
  • Efektywne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w kontakcie z osobami ze szczególnymi potrzebami
  • Rola Empatii w kontakcie z pacjentami ze szczególnymi potrzebami -techniki zarzadzania emocjami z elementami rozwoju inteligencji emocjonalnej
  • Komunikacja interpersonalna z pacjentem niesłyszącym z wykorzystaniem podstaw języka migowego
  • Warsztaty dotyczące opracowania procedur obsługi i przyjaznej komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami
  • Rozwój kompetencji menedżerskich w zakresie motywowania pracowników i budowania zespołu przyjaznego osobom ze szczególnymi potrzebami
  • Warsztaty dla personelu placówki z zakresu kompetencji społecznych właściwych dla komunikacji z osobnami ze szczególnymi potrzebami
  • Zatrudnianie osób z niepełnosprawnością jako pracowników lub współpracowników placówki
  • Zasady savoir –vivre u w stosunku do osób ze szczególnymi potrzebami
  • Wdrożenie, stosowanie i utrzymanie standardu Dostępności POZ
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.